Diary of a rugged chaizman by nicheey.

Chapter 9.

 Emmy:this one no goes well sef, why we no go that trophy own side?

Caleb :or that Goldberg?

Emmy :you get 3k ? For just one white thing wey you wan Comot from your preek.

I just de dey look em as em dey call Ashawo joints,even small Emmanuel sef even know price join.

Abel:we Don too tey here na, we dey enter inside?

Emmy:no oo, we're broke not poor.

That Emmanuel statement I no come understand, no be small thread hold brokenness and poorness ni?.

Caleb :ahbi o, see as the place dirty any how.

Kai shey na ground we find come ahbi na Ashawo we find come? I no come understand again.

Abel: where we wan go now?

Emmy : trophy joor..

Abel :no qualms, may we dey go.

See as I just dey follow Em like goat wey em win kill.

This time we walked straight. We stopped at one duplex like building, e be upstairs ,for front na bar. I no see any girls ahbi na drink Emmy carry us come drink ni.

Na so we waka enter the bar o, I just the anticipate waytin I go see.

Abel:focus o...

Abel whispered to me.

As we enter inside the bar, na daddy yo! By wizkid em dey blast. See different colours if lights, as we comot from there we burst out for the main building. See topless girls dey stand front of room. "fine boy,fine boy " just dey full every where, both big brezz o, small brezz o, medium o, all if em dey. I still dey waka when person touch my preek from behind.

Hold catch me, I comot e quick. Abel notice m come stop with Emmy and Caleb.

The girl wey I turn Face, see boobs. For an Ashawo she has a nice medium boobs,e still dey firm or this one just start work new?

I carry face look her, Godddd this girl done scarra, come get that innocent smile, the urge do fuvk that mouth come dey hungry ME.

Where are you going, she said stroking my eggplant from my joggers.

Kai, I thing Don strong like who em use Red Bull create, before I go talk she don dey blink her eyes dey do all this innocent stuff.

"Franklin use your head"... Na set up o....voice in my head kept screaming.

Abel :ahboy may we dey comot na.

Me:gimme 2 mins may I yarn her.

Waytin I wan tell her sef?.

Me: excuse me (I was yelling, the song blasting from the speakers wasn't helping either), I'm not here to straff.

Her: sorry I didn't hear you, she said talking directly to my ears, while her hand still dey stroke my dick.

Which kain wahala be this na, ahhh. Hama sef the if not for the tight butthug wey I wear the idiot for Don disgrace me, no be say e long sef.

Me :im not here to Bleep. .. I yelled to her.

Her : oh, sorry. (she said taking her hand off my dick side.)

Me: and you look pretty.

I said and walked out with abel, the kind Bonner wey I get now ehh... I no just fit wait for go back hostel.

As we dey waka dey go back hostet, Emmy and Caleb just deg yarn bout the place wey we just comot from.

"if you see that girl body ehh,her ass badt I swwear" Na waytin comot for Caleb mouth.

Me I just quiet,I come dey get this feeling say I don cheat on someone.

Me;hwfa we never reach already? I don tire o.

Abel; we dey near diobu,just try hold ur self O,those boys dia own no good.

'see me see trouble?!,I be ask if any body own good?'

Emmy;cant we turn round? Follow through main gate instead of diobu.

Caleb:you and who get that. Strength ? Ahboy shhh,walk ahead,we don dey near.

As we enter Diobu belle start bite me,and Na anytime something wan burst that thing dey happen

Me:guys,any time from Na we dey wizz o.

Emmy:waytin sup?.

Caleb:wizz asin wizkid?

'it took the grace of God for me not to respond to caleb'

"Shhhhhhh ahboy!" May Una lap.

Some voice from behind us said.

Abel: I understand waytin u mean now.

Emmy:gear 4 or 5?

Me:put m for 5.

'now!.' I yelled while I took on my heels,foot steps wey dey follow us for back many,see as Emmy dey front front front. Upon say I first m run.

Abel:burst in asikiwe,burst in asikiwe.

'abel dey shout ontop him voice. We don already pass asikiwe oo,we come. Reverse come back.

As we follow asikiwe ehh,Na straight route to back gate,if to say we be follow where we be wan follow ehh,this police people for Arrest us,call us cultist.

Caleb:where emma?.

Me:him dey back.

As we reach dey gate Na so we dey shout clear way,until we burst in school. E don reach like 2 mins wey we enter before Emma enter. Baba dey breath with both mouth and nose, Na so I sit down for the asphalt road,people dey see me dey laugh,sha no be em fault. Who know the kind km wey I just road go dey gimme medal.

Abel:may we dey go collect our phones.

Walai to move ehh hard,e dey like every where knock.

Sha Na we Bleep up,why we no just follow emma advice. Follow through main gate.

Come dey pass diobu for night.

Comments

Popular posts from this blog

Diary of a rugged chaizman by nicheey.

Pooley girl (+18) ,a story by Linda

my nysc service, a story by mable