Diary of a rugged chaizman by nicheey.

 We just came from my cousin hostel and were heading to ours when we met Lizzy.

She be no see us o,I come dey get joy say at least may she no see me for my sorry state.

"Lizzy!!" Emma yelled waving his tired hands.

'i just weak,I don soak with my own sweat, who see me go think say then pour me water.

She waved back while she head towards us.

Lizzy:where Una dey from come.

Me:ahan ahan,so we can't go out again Ni.

Caleb:ahbi oo

Lizzy:no body dey say may Una no go out o,but why Una come dey shout clear way when. Una be dey enter,come dey run people wey em threaten say if em stop em go cut dia preek.

'the kind big spit wey I swallow ehh.'

Abel: Hwfa come buy us smack Na?.

'sha no be him fault,I fit finish 2 big cows as I dey like this.'

" may we dey go" Na waytin she talk next.

Her scent is good,while I walked behind her. I just thought maybe,maybe if I ask her out it wont be bad after all.

Lizzy:franklin hwfa na, why you come dey do like who mad woman naked swear for?

(i be no no say this girl bad mad mouth pass my own o).

Caleb: aunty place orders na. Boys dey urge.

'see this one, like say on him own him be don come foodie come eat'.

Emmy: i still no dey comfortable o, who dey pay for the food, this one wey you carry us come foodie so.

Lizzy:ahan ahan calm down na, una be dey sweat, so i say may i bring una come where ac dey come chow na. Ahbi na bad thing ni.

'hwfa how much dey ya account' na waytin abel send me for WhatsApp.

'I get like 3k'... I texted back.

'thank God, we go still need like 4k join' he replied.

'for waytin na' i texted, trying to hide my reaction.

'you know how much be a plate here?' his message came.

'how much'? I replied with curiosity..

'950-150'.

Immediately i saw it cough hook me, serious cough o. Wey be say em gas run go fridge go carry water gimme...

Lizzy :frank are u okay?... "She asked stroking my back.."

Me:yes I'm okay.

'abel don laugh me finish eh, sha no be him fault.'

Lizzy, oya Emmanuel follow me let's go and order something to eat .

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Pooley girl (+18) ,a story by Linda

my nysc service, a story by mable