Diary of a rugged chaizman by nicheey.

 Chapter 8.


Seems I'm unusually early to phy101 class

The scantiness of the class no be here, just a hand pick of people in the lab.

I check time na 8:30,him class dey start 8am till 10 am. And him no dey ever dey late.

My phone vibrate,i bring m out of my front pocket.it was a whatapp message from Abel.

"boy people no dey my hall",the messages stand out.

"even me sef,here empty", I texted back.

Two boys walked in that moment so entangle in their conversation.

Boy1:OMo boy you hear shots last night?.

Boy2: I was so scared I swear.

Boy1: no be only u Ooo. Me an under my bunk I here Oo,i even sleep off for Dia sef.

As soon as I heard that I smiled, at least no be only me sleep under bunk.

boy1:waytin em say happen Self?.

Boy 2: I think it was a robbery, my roommates who were at the bank when it happened was telling us.

Boy1:rob bank for night?

"Even me no understand. Who robs bank at night?."

Boy2: I don't know, that's what they told me.

I stood up and left the lab. Hunger dey catch me sef,make I dey go bac hostel.

As soon as I left science faculty,close to humanities and sociology faculty,i received a call from an unknown number.

I stare at my infinix hot5 screen contemplating whether to pick or not.

"hello",a familiar voice said from the other end.

Me:emma Hwfa

Emma:i dey,where are you na, me and Abel dey management faculty dey hunt bannies.

Me:i dey lap Dia 2secs...

Na so I hang up retract my steps to faculty of management.

As I enter the ever busy ent2 hall na only handful of people dey dia. The whole faculty dey almost empty.

I brought out my phone and dialed Abel's number. Him say may I come cms3.

To come dey climb up as I weak like this.

I be dey stand front of ent2 hall when 3 girls walked in. A-ha A-ha,you wouldn't believe it. It was Lizzy and her friends.

I waved at them, trying to drag their attention, Bella and Ellen just walked out after looking me from head to toe. If na cuz of yesterday no be my fault. But thank God oo na so this for take embarrass me?.

"Uncle" a voice said behind me.

I turned around and saw Lizzy standing front of me. This girl just too goes well.

Her sweat pants wey she wear no too grab her body like that but e Goes well.

Her shirt was sleek. She definitely a fashionista.

"Uncle" she said again.

Me:ehh aunty?

"How was your night "?

Me:it was good.

Look behind you she said while stroking my shirt sleeves.

Those two girls dey front of ent2. I just weak....

So??!,you got babysitters now? She let out with a laugh.

I waved at em, a while after they waved back. I signal em to come, after all it's bout time I know em.

Girl one:hwfa frank.

Not evening surprise how the gotta know my name, I Don dey already used to am.

Me:I dey, how e be?.

She nodded her head back in reply.

Girl1:Aro !!!. (she said clawing Lizzy).

Girl 2:Aro!!! (she clawed Lizzy too).

The second girl didn't even acknowledge my present sef,she no even send Me.

My phone vibrated from my chest pocket, I brought it out immediately when a came in.

Me:abel may Una lap ent1.

I said and hang up.

They girls are already 5 steps away,waytin happen? Lizzy tell em may them go back Ahbi waytin?.

Curiousity wan kill me,(lol.) hwfa Lizzy where em dey go?..

Lizzy :i tell em may em give you space.

Me:ahan Ahan like seriously? Your way reach?.

Lizzy :You Don forget who I be ahbi... German it is capped all v.queens are Aromates but all aros are not mates.

Wait wait wait,this girl just call me German?

Me:Who you dey call German?

I walked closer to her, perceiving her cologne.

Ahboy hwfa,a voice said behind me...

Abel was with Emmanuel and Caleb.

See as this rugged chaiz men forming posh.

Emmanuel :lizzy hwfa na. (he said walking towards her, e no dey hard m to flirt.

Lizzy : fine boy, I'm fine. Where were you guys?.

Abel :we were up na, I be dey wonder waytin dey hold frank from coming, I Don see why.

Lizzy : no dey give m hope. (this talk weak me).

Me : Caleb hwfa na?

Caleb : I dey o, here empty o.

Me:i dey reason m sef, maybe na cause of those shots last night.

Lizzy:even you guys heard those shots? (she asked intruding into our conversation.)

Caleb : yeah, it wasn't funny.

Abel : waytin be that thing sef, the way people take run Comot for F and G no be here o.

Lizzy: it was baggars em. Em be wan mount rsu with full force.

Emmanuel :cult way dey go on?

Lizzy :yes na, all thanks to R2.

Lizzy : frank may we comot here na.(she said holding my arm).

See ehh, I no get banny, I no get intention to get banny, but this lizzy dey mad me. She fine, she rugged, she dey social, she be alpha breed I swear.

Emmanuel: frank don't you want to go?(he asked while holding Lizzy's hand,come smile like one idiot)

You know that kind Smile na, him dey indirectly tell me fuvk u. Lol.

We came out of management science faculty, the street was almost as a ghost town.

Caleb: Lizzy abeg you be dey talk bout cult war, you fit yarn me details?.

See the kind look wey all of us give m ehh.

You be Vikings general ahbi you be striker? Emmanuel said looking at him sarcastically. Emmanuel no dey hide him mouth sef.

No qualms, when i reach hostel I go yarn you scores.

Abel:where you come dey go?

Lizzy :ellen and bella dey call me.

Emmanuel : em dey around? Wait I go follow you.

Abel: bia bring that your black ass here.

( I fainted.emmanuel is dark like very dark, so most times other black people makes fun of him, tragic! Lol)

Lizzy: frank, see you In a jiffy.(she said blowing a air kiss).

This girl sha, burst my brain.

Abel:hwfa frank you Don get banny like so

Me:wyn me na.

We laughed while we walked through the tiny tarred pathway.

The school was almost empty, just a handful of students with lot of police people.

Knock knock!!... Emmanuel said while he knocked on our room's door.

Afone opened up. He was sweating furiously,"waytin una want?"... Na waytin him talk next.

"Ahan ahan baba be dey straff" Abel whispered

to my ear and left out a laugh, lol.

"Nothing, we go come back later". I said trying not to laugh. Baba was so vexed ehh, maybe na when him wan cum we come disturb m.

Caleb:So now like where we dey go?.

Abel:may we branch AZ?.

Emmanuel :that ashawo joint?.

Abel :shhhh bring your voice down.

Me:may we go alReady na.( Me wey no dey take ear hear ashawo lol. )

The look em gimme ehh. The next thing na one stupid laugh all of em laugh.

See play, no do ooo you fit promise me money no come gimme,but you see ashawo banny straff and weed? No do Ooo.

Abel:wait frank you serious? (still laughing)

Me:be like say you no no say I dey drown inside my own cum(sperm).

See laugh. E come be like say I be 'I go dye'.

Oya may we go, Emmanuel said gesturing us to move forward.

We passed through hostel B. The headquarter of Rsu cultist. Fear that place.

We enter inside there, my cousin no dey but confidence be dey smoke when we enter.

Aro! He let out a yell as he clawed me.

Me:brotherly I dey come may I disarm my self for here.

Confidence :waytin sup?

Me:i dey go mile one.

Confidence :why you no come carry your things na.

Me: I want may my hand free

Confidence:no qualms.

We all disarmed our selves.

In case you're wondering why, em no born u may you hold your phone pass back gate. Front of police em go collect your phone for gunpoint.

Emmy:guy you for try waka together,here na back gate.

Caleb:and so?

Abel:e be like say life don taya gaan

Caleb :nothing dey to collect na.

I just shake head. Three rugged chaiz men.

Na so we pass sharwama joint reach education car park. We cross road pass front police station, cold dey catch me under sun. The TM way I take this morning the pack still dey my pocket, na so police dey ask for ID card. Any one wey you get, ID card o,voters card o,any one.

E reach our turn na emmy dey front. (we form line) em alone Emmy, allow caleb, allow abel, e come reach my turn. Funny thing be say I dey on dread,come tint am gold join. Kai, the way the police man take look me ehh. E no funny, the other one wey be dey behind come shout "what's the hold up na " for my mind I say e don be.

Police man: who are you?. (see me see trouble, am I a yahoo boy??)

Me:sir I be student.

Police man: why you come keep this kind hair? You be singer?

Me: ahh oga I be rapper o( I said smiling boldly).

Police man:whos smiling with you?(see as the smile clear from my face like dick wey lost erection).

Police man: your ID card.

I open my purse bring out my voters card.

Him look am, come gimme am back.

Police man: pass.

The kind joy I get ehh.

I never waka reach front him dey call me from back,my heart Skip.

When I turn the next thing I hear na, "you go try barb this your hair o".

Me: ahan ahan, sure thing olokpa. (I said saluting)

People just dey look me like who no get sense. Sha how would they know? Police wey dey hustle means to defraud civilians.

We waka go straight, take left, take right, take left,still take right.

Before we reach one blue building wey em put star beer banner. "drink responsibly " was boldly written in it.

Abel: gentle men, I present to you AZ.


Comments

Popular posts from this blog

Diary of a rugged chaizman by nicheey.

Pooley girl (+18) ,a story by Linda

my nysc service, a story by mable